Річний звіт

ІНФОРМАЦІЯ ЗОШ № 1 ПРО ЗАКІНЧЕННЯ 2017-2018 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

 І.Звіт про підсумки 2017-2018 навчального року  

 

1 – 4 клас 5 – 11 клас школа
1. Кількість учнів на початок н. р. 267 329 596
2. Прибуло до школи 9 4 13
3. Вибуло зі школи 7 11 18
4. На кінець навчального року 269 322 591
5. Кількість учнів, які не відвідували школу
6. ПІ учнів, які не відвідували школу

Закінчили рік

 на високому рівні                     71   чол.  13 % (без десятих)

достатньому рівні                     277 чол.  53 %

середньому рівні                       176 чол.  33%

початковому рівні                     7   чол.    1  %

з яких предметів (на низькому рівні):  див. додаток до звіту

не атестовані:  0  чол. ( крім учнів 1 класів – 60  учнів)

 

П.І. учня

 

Клас

 

предмет

 

Вчитель

 

причина

 

 

 

 

 

 

 

  1. Залишені на другий рік за заявою батьків, прізвище, ім’я – 0 чол.

 

  1. Нагороджено Похвальним листом 70 чол.
  2. Нагороджено Похвальною грамотою 10 чол.
  3. Нагороджено медаллю:

срібною_0__чол.

золотою – 1чол. П.І.Б:  Єліна Олександра Андріївна

 

  1. Кількість учнів, які не з’явилися на ДПА-ЗНО (причини) – 0 чол

 

  1. Отримали свідоцтва з відзнакою-0 чол.

 

  1. Кількість пропущених уроків за рік, з них без поважних причин:

всього пропущено 49290 уроків,  без поважних причин – 443 уроки.

 

  1. Звільнено від державної підсумкової атестації – 1   чол.

 

  1. Отримали

свідоцтв про базову середню освіту  – 31 чол., з них екстернів – 0 чол.

атестатів про повну загальну середню освіту – 29  чол., з них екстернів – 0 чол.

Не отримали документи про освіту  – 0 чол. ( ПІБ, клас, причина)

 

ІІІ. Звіт про результати державної підсумкової атестації (ЗНО)

  1. В початковій школі (у відсотках, без десятих)

 

 

Предмет

 

к-ть учнів,  що атест.

 

ВР %

 

 

ДР  %

………….

 

СР  %

 

 

ПР  %

 

|

 

рік

 

ДПА

 

рік

 

ДПА

 

рік

 

ДПА

 

рік

 

ДПА

 

1.

 

Українська мова 64 25 33 60 50 15 17 0 0
2

 

Математика 65 25 51 57 35 18 14 0 0
Всього 25 42 59 43 16 15 0 0

 

 

  1. У 9 класах (у відсотках, без десятих)

 

Предмет

 

К-ть учнів, що атест. ВР %

 

ДР % СР %

 

ПР %
річна

 

ДПА

 

річна

 

ДПА

 

річна

 

ДПА

 

Річна

 

ДПА

 

1. Укр. мова

 

31 0 13 45 42 52 42 3 3
2. Математика 31 4 3 48 39 48 58 0 0
3.

 

Англійська мова 31 16 13 61 39 23 45 0 3
Всього  у середньому 7 10 51 40 41 48 1 2

 

 

3.В 11 класах (у відсотках, без десятих)

 

Предмет

 

к-ть учнів,

що атест.

 

ВР %

 

ДР %

 

СР % ПР %
рік

 

ДПА/

ЗНО

 

рік

 

ДПА/

ЗНО

 

рік

 

ДПА/

ЗНО

 

рік

 

ДПА/

ЗНО

 

1

 

Укр. мова

 

28 11 36 71 39 18 25 0 0
 

2

 Історія

України

 

15 53 60 40 33 7 7 0 0
3 Матема-тика 14 57 43 36 29 7 28 0 0
4 Англ.мова 9 89 22 11 78 0 0 0 0
5 Французька мова               1 100 0 0 0 0 100 0 0
6 Біологія 2 100 50 0 50 0 0 0 0
7 Географія 11 9 18 64 46 27 36 0 0
8 Фізика 4 50 0 50 75 0 0 0 25
 

 

Всього  у середньому

 

28 59 29 34 44 7 24 0 3

ІНФОРМАЦІЯ ЗОШ № 1 ПРО ЗАКІНЧЕННЯ 2016-2017 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

І.Звіт про підсумки навчального року (1-4 кл.; 5-11 кл.; школа )

1 – 4 клас 5 – 11 клас школа
1. Кількість учнів на початок н. р. 278 321 599
2. Прибуло до школи 4 15 19
3. Вибуло зі школи 10 6 16
4. На кінець навчального року 272 330 602
5. Кількість учнів, які не відвідували школу
6. ПІ учнів, які не відвідували школу

АНАЛІЗ РОБОТИ
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. О.П.Довженка Новокаховської міської ради
за 2016-2017 навчальний рік

Діяльність загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Новокаховської міської ради Херсонської області у 2016-2017 навчальному році була спрямована на реалізацію національної програми «Освіта», інших державних програм і концепцій, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про мови», на впровадження нового Державного стандарту базової і повної середньої освіти в 8 класі, також керівних законодавчих актів і інструктивно-методичних документів, втілення ідей гармонійного поєднання інтересів особи, держави, суспільства, формування навичок здорового способу життя учнівської молоді, створення психолого – педагогічних передумов компетентісно-зорієнтованої системи навчання і виховання в умовах реформування національної системи освіти.